Sunday, October 18, 2009

Majlis Perkahwinan Sepupu di Kuala Kangsar

Pada hari ahad 18/10/2009, saya menghadiri majlis perkahwinan sepupu saya Mohd Izwan dengan pasangan H.Qayyum di Kuala Kangsar... Terima kasih kepada bapa saudara Pok cik Din kerana menyediakan bilik untuk saya sekelurga di Sg. Perak Resort... So, saya satu keluarga ke Kuala Kangsar pada petang sabtu 17/10/2009 dan check in bilik 212... Pada sebelah malam, lepas isyak majlis akad nikah di adakan di masjid (lupa nama apa) di pekan Kuala Kangsar... So sempat jugalah saya snap beberapa gambar untuk tatapan mata.

Chop...chop...pakchuu nak ambil gamba tuhh...dressing la skit...click..

Gambar persandingan selepas majlis akad nikah... Malu2 lg nihhh


puok2 jante bergambar dengan mempelai...

puok2 perempuan bergambar dengan mempelai...

Amin...alhamdulillah...akhirnya penantianku selama ini dimakbulkan jua... tq god.. semoga kami kekal bahagia selamanya

Amin... betul ke nihhh...aku dah jd laki orang ke nihh..isk..isk cam x caye jee... sat sangat... Sesungguhnya aku berjanji akan menjadi suami yg soleh dan bertanggungjawab

Aku terima nikahnya yg tersebut.... Sekali lafaz je terus Sah...


Aku nikahkan akan dikau...bla..bla..bla

Isk...Isk.. cam artis laks mlm nihh..asyik dok posing ambil gambo.... Ya allah redakanlah perasan gemuruhku ini

Org kuat nih...Pok cik din (bapa pengantin) dan Ayah Lie ( Bapa saudara pengantin). Mcm muka pucat je pok cik din tuhh..isk bukan mike nak kawin yob...ape ke helnye..ante

Relaks2...tarik nafas panjang2... apa kadi nk tanya aku nih... rukun iman, imam, al-fatihah iskss... jangan le dia tanya doa qunut laks..haru niiii

Inilah gambo pengantin lelaki...sepupu awok...hensem tak?


Mok cik Ani... Ibu kepada pengantin lelaki... Isk bleh ke anak aku lafaz nanti....


Lelong....lelong... 20 darham...lelong2...20 darham

Rombongan pengantin sampai ke rumah perempuan

Cantik tak?

Ya allah..ghamainye orang... menggigil dah lutut nih..nasib baik bini pegang kuat2


Ok...1,2,3 click...


Isk..berat sungguh hantaran nihh..apa depa bungkus nihhh...buah Epal ke apa?

Kepak...kepong..kepak ...kepong...sila2 masuk ambil tempat...

lambat betul la..bila bleh makan nihh..perut dari tadi berbunyi minta di isi...Sabo2

Beshnya makanan ....nk makan banyak ke skit...

Senyum2....click

No comments:

Post a Comment